2 Nisan 2016 Cumartesi

crochet flowers

Bazen yalnızca çiçek örmek istiyorum... Nerede, nasıl kullanılacağı noktasına takılmadan... Örerken verdiği haz ve huzur yeterli sebep.

Biriktikçe bir kutuda saklanmaya alınıyorlar şimdilik... Belki ileride farklı projelerde yer ve değer bulurlar.

Geçen gün çiçeklerle ilgili bir dolu özlü söze denk geldim...
Okudum... derinlerine indim...
Oradan söylendikleri zamana (döneme), söyleyenin ne gibi bir amaç içinde olduğuna, deneyimlerine, aldığı derslere (vb) geçtim.

Sonra kendime en anlamlı, en özellerini seçtim...

Bu post da örgü çiçeklerimle çiçeklenirken, bu sözlerle de güzelleşsin...
"Boynumda elmas yerine, masamda çiçek olsun isterim." (Emma Goldman)

"Çiçeklerin açtığı yerde, umutlar da canlanır."  (Lady Bird Johnson)

"Sen çiçek olup etrafa gülücükler saçmaya söz ver. Toprak olup seni başının üstünde taşıyan bulunur."  (Mevlana)

"Bahçemde bir kaç çiçeğim, bir kaç fotoğrafım ve bir kaç kitabım ile hiç kıskançlık duymam!"  (Lope de Vega)

"Dünya bir gül çiçeğidir. Koklayın ve arkadaşlarınıza uzatın."  (İran Atasözü)

 "Hiç bir zaman gökten gül yağmayacaktır. Daha çok gül istiyorsak, Daha çok gül fidanı dikmemiz gerekir."  (George Elliot)

"Gül sunan bir elde, daima bir miktar gül kokusu kalır."  (Çin Atasözü)

"Çiçekler çocukların bile anladığı kelimelerdir."  (Bishop Coxe)

"Çiçeği küçümseyen onun yaratıcısını da küçümsemiş olur."  (Aleksandre Dumas)

 "Çiçek, yeniden üretimin şiiridir. Hayatın dayanılmaz cazibelerinden bir örnektir."  (Jean Giraudoux)

"Sevgi, çiçek kokusu gibi yayılır ve tüm güzel şeyleri size doğru çeker."  (Makarishi Maresh Yogi)

Ve
"Evren çiçeklerle güler."  (Ralph Waldo Emerson)



6 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu takibe aldım bana da beklerim sevgiler
    Tasarım Evinden

    YanıtlaSil
  2. Absolutely gorgeous! I loooove the flowers! They are just perfect!
    Happy crocheting,
    Marjan

    YanıtlaSil
  3. Hi Marjan
    Thanks for your kindly comment.

    Greetings
    Rusyena

    YanıtlaSil
  4. Ben de örmek istiyorum... Çok tatlı olmuşlar. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Harika bayıldım cıvıl cıvıl renkler...takipteyim bundan sonra...sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba.Siteniz oldukça hoş ve takip ettiklerim arasında.Zaman ayırıp yeni açtığım bloguma göz atıp takip ederseniz memnun olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil