14 Haziran 2016 Salı

hello blog!

Hüüüfffff.... Püüüfffff...
Bir karış toz olmuş buralar!.. :)

Nereden başlasam.... Blog yazmak düşüncesiyle oturmayınca bilemedim... :)

Kuzucuk, minnoşcuğumla başlayabilirim...
Hala... bu yaşında dahi, kızçesinin telefonunu "kuzucuk, minnoşcuk, nanneeeeem" diye açan bir anne yazıyor bu satırları... Tuhaf geldi ise mazur görün. :) yine de her zaman yapmıyorum... bazen... :)

Evet... benim için hala kuzucuk, minnoşcuk olan kızım, dünya evine girdi, evlendi-barklandı. Tek dileğim mutlulukları daim olsun... sevgileri-saygıları hiç eksilmesin...

Dolayısı ile... kayınvalide oldum ben... :)
Eşime "baba", bana da "anne" diyen bir de oğlumuz var artık.


Bu sebeple çok koşturmacalı günler, haftalar, aylar geçti hayatımdan... Çalıştığım iki kurumun sorumlulukları çok fazla zamanımı aldı. Kendime dönüp de "bugün nasılım" diye soramadım. Gözlüğümü kaybetmesem göz doktoruna gidecek zamanım yoktu. Yine mecburiyetten, araya üç İstanbul zorunluluğu sıkıştırdım. Sırada dördüncüsü var... Çanakkale'ye gitmek gezmek için değil, hep zorunluluktandı... hastane... alışveriş... İyi ki bir saat ötemizde Çanakkale gibi -çok büyük olmasa da- ihtiyaçlarımızı karşılayabileceğimiz bir şehir var. Olmasa ne yapardım bilemiyorum. Çünkü gün geldi yalnızca iki ya da üç saat için gitmek zorunda kaldım... Dersler, öğrenciler ve sorumluluklar beni bekliyordu...

Ve tatildeyim şimdi...
Yaz okulu olma ihtimali var... her gün olmayacağı için zorlamayacak beni... hem en önemli koşturmacam da bitti.

Bir kaç gün öncesi itibariyle örgülerime dönebildim nihayet... Elimdeki bir kaç yarım işi bitirip yeni şeyler üretmek hayalim.

Evde olmanın tadını da çıkarmak istiyorum... Tabir-i caizse -bazı günler- yan gelip yatmak... canım ne isterse onu yapmak... :)

Fırsat buldukça kırlara, denize, doğaya koşmak...

Ve tabii yeni projelere yelken açmak... okumayı planladığım kitapları okumak...

İnşallah!

Bu arada, koşturmacalı günlerde boş durmadım, iki arada bir derede hayalimdeki iki şeyi gerçekleştirdim... İlki bir ağaç parçasını beyaza boyayıp kuş evleri ile süsleyerek, diğeri otomobilimizin eski lastiklerini renk renk boyayarak terasımıza dekor yapmak idi. Lastikler beni pek cezbetmese de (çünkü çok büyük kaldılar), beyaz ağacıma bayıldım.


Şimdilik bu kadar... Blogum güncellenme sorunu yaşıyor yine... Ben onu ihmal ettikçe o da bana küsüp kapris yapıyor sanırım... :) ... gidip bi feedburner optimizasyonu yapayım, olur yine umarım... :(



10 yorum:

  1. Hoşgeldin , sefalar getirdin.
    İnstagram bloğun yerini tutmuyor iyi ki yazdın!
    Kızçeni tekrar tekrar kutluyorum, mutlulukları daim olsun , sevgileri saygıları gün be gün artsın !
    Güncelleme sorunu hepimizde var, ilk anda ben de yalnız benim bloğa ait zannettim ama Pembe Yastık Sebi " aynı sorun bende de var" deyince anladım ki blogger kendini yenileyememiş!
    Heeeey biz döndük blogger yenilen gari :)
    Öpüyorum kocaman arkadaşım 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum şeker arkadaşım... Blog dünyası daha masum, daha içten... Şu güncelleme problemi de olmasaydı... Sizlerde de olduğunu duyma içime su serpti neyse ki... Umarım tez zamanda o da kendine gelir... :)
      Güzel dileklerin için çok teşekkür eder, sevgiyle öperim...

      Sil
  2. Kızınıza ve eşine mutluluklar dilerim. Terasınız çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler.... sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun kızınızın mürveti. Boş bırakmayın buraları...

    YanıtlaSil
  5. amin...Çok teşekkürler tatlım...

    YanıtlaSil
  6. Kızınıza mutluluklar, size de gönlünüzce bir yaz tatili diliyorum. Aynı blogger sorunu bende de çok uzun zamandır var ne yaptıysam düzelmedi ben de böyle kabullendim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Arzucum...
      Şu yolla çözümlemeye çalış:
      feedburner.google.com/fb/a/myfeeds adresine git.Feed title yazan yerin altında blog adın var ise ona tıkla...yok ise Burn a feed right this instant yazan yerin altındaki kutucuğa blog adresini yaz, next butonlarına tıklayarak sonunda dek işlemi tamamla...Bu işlemi tamamladığında bir sayfa açılacak (blog adın önceden var ise üzerine tıkladığında da aynı sayfa açılıyor) oraya gel ve en üstte mavi renkteki "edit feed details" yazan yere tıkla...açılan sayfada "save feed details" yazan yere tıkla... ve "http://feeds.feedburner.com/" yazan yerle birlikte hemen yanındaki kutucukta bulunan yazıyı bir yere not al, sonra bloguna gel, kullanıcı panelinden ayarlar bölümüne git, en alttaki diğer e tıkla... kayıt içerik takibi yeniden yönlendirme url si yazan yere yaz... son olarak sayfanın sağ üstündeki ayarları kaydet bölümüne tıkla...

      Ben her defasında bu yöntemi uyguluyorum... bazen çok kez denediğim oluyor... oluncaya dek uğraşıyorum...

      Sil
  7. Kızınıza mutluluklar dilerim. Ben koşturmacanızı anlayabiliyorum sanırım.Kızımın evlilik süreci de aynen böyle koşturmacalıydı çünkü. Bu arada blogda güncelleme ifadesi bana çok yabancı. Acemi blogcu böyle olur işte. Böyle bir ihtiyaç olduğunu nasıl anlayacağım ki?..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim...
      Bloga yeni bir post girdiğinizde kumanda panelinde ve sizi takip edenlerin takip listelerinde görünmüyorsa güncellenmiyor demektir. yani siz yeni post giriyorsunuz ama hiç kimse fark etmiyor... çünkü haberleri olmuyor... :(

      Sil