22 Şubat 2017 Çarşamba

yeni blog adresim

Son postlarım güncellenmeyince... her defasında saatlerimi ayırıp sarfettiğim çaba da kesin sonuç vermeyince blogumla ayrıldı yollarımız... hatta küstüm epey bir süre, hiç açıp bakmadım bile... İnstagram'da yeni bir hesapla, blogvari bir günlük tutmayı denedim... yerini tutmuyor. Blogda blog yazmak daha özgürce... ki ben çok şey de özgürlüğü seçmişimdir fıtrat gereği... yapamadım... Dolayısıyla, yeni bir alanda yeniden blog yazmaya başladım...

Blogspot'ta yeni bir isim kaydı ile yeni bloglar açmak mümkün, üstelik takipçilerin bir tuşla takibe alıp kendi kumanda panellerinde takip etmelerini sağlayan eklentisi de pek cazip iken.... tercihimi wordpress'teki eski hesabımdan yana kullanmak istedim... Sonuçta kendim için yazıyorum... merak eden olursa, bir şekilde bulup bir şekilde de takibe alacaktır...-pek çok alternatif var.- ..

Uzun lafın kısası; bundan böyle; http://rusyena.wordpress.com  adresindeyim.


Ve...
Hoşçakal eski blogum...
Ne çok şey paylaştık seninle!


4 yorum:

  1. heeey merhabaaa sevgili eski arkadaşıım. wordpress mii. ordan bizim bloglara yorum yapabiliyor musuun yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilsen ne çok efor harcıyorum unutmadığım eski arkadaşım, o sebeple çoğunluk yorumsuzum... ama okuyorum hep... :) bu arada, bu blogumdaki yorumları da yeni gördüm iyi mi? yaşlanıyorum ben... :))))

      Sil
  2. instadan takip ediyom seniiii bi dee çoktandıır :)

    YanıtlaSil